10 Haziran 2015 Çarşamba

Teoxane R[II] Eyes RHA Advanced Eye Contour

Çok havalı bir göz çevresi bakım ürünü bence.. Neden mi? Titanyum başlıklı çünkü... Ne özelliği var bu başlığın. Birincisi bu kremi buzdolabında saklıyorsunuz. Haliyle soğuyan titanyum başlık serinlik hissi vererek göz çevresindeki kan dolaşımını düzenliyor.





Bir düşünsenize daha kremi uygulamadan göz çevrenizi yeniden yapılandırıyor. Çok havalı işte... :)

Kremi incelemeye geldi sıra... Bu kremin en güzel iki maddesi cadı fındığı ve at kestanesi ekstraktı... Cadı fındığı kan dolaşımını hızlandırıyor. Bu bize göz altı morluklarından kurtulmamızda yardımcı oluyor. Teoxane 'ın öğrendiğimiz 3'lü teknolojisi bu üründe de bulunuyor.

Sonuç, morluklar, halkalanma ve şişliklere veda ediyorsunuz.

Kullanıma gelince önce titanyum başlıkla soğuk kompress yapın göz çevrenize. Sonra asansör kısmına basarak çıkan kremi iyice emilene kadar yavaşça titanyum başlıkla masaj yaparak uygulayın.


3 yorum:

  1. teoxane ürünleri harikadır bir numara yani gece kremini kullanmıştım ben de bunu da deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. benim de aklım gece kreminde:) Memnun kalacağımı düşünmüştüm zaten. :) Göz çevresi için diyebilirim ki mutluluk kaynağı, bence de deneyin. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ! Blogumda `Bloglar arasi dayanisma etkinligi` ni baslattim. Katiliminiz, ben ve benim gibi arkadaslar icin cok onemli. Davetimi kabul edersen cok sevinirim. Sevgiler izmirleydisi :)

    YanıtlaSil