22 Haziran 2015 Pazartesi

Nuxe Huile Prodigieuse keyfi!

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle herkese merhaba! Doğal içerikli, güzel bir üründen bahsedeceğim size bugün. Nuxe Huile Prodigieuse...




Çok amaçlı kuru yağ olarak biliniyor. Bu çok sayıdaki amaçlar nelerdir önce onlara bakalım:

Yüzünüze bakım yağı olarak uygulayabilirsiniz.
Fondöteninize bir miktar katıp uyguladığınızda gün boyu konforlu bir makyaja sahip olabilirsiniz.
Saçlarınıza banyodan önce uygulayarak ve saç fırçanıza bir miktar sıkarak sağlıkla ışıldayan ve kolay taranan saçlara sahip olabilirsiniz.
Yaz aylarınızda dekolte ve bacaklarınıza uygulayarak ışıltı ve sağlıklı görünmelerini sağlayabilirsiniz.
Simli olanı tercih ederseniz gece gezmelerinde göz alıcı olmanız çok mümkün. :)
Kokusu çiçeksi pudramsı olduğundan sadece kokusu için bile kullanabilirsiniz.





%97,8 doğal içeriğe sahip. 6 çeşit doğal ya içeriyor, bunlar;

Fındık Yağı
Tatlı Badem
Hodan Yağı
Sarı Kantaron (St Johns Worth)
Macadamia Bitkisi
Kamelya Bitkisi

Ve ek olarak cildin dostu E vitamini de formülünde yer alıyor. Çok çekici bir yağ olduğuna garanti verebilirim. Kokusu ve kullanımıyla insanı cezbediyor.

VAVENDU' da duş jeliyle birlikte bir kampanyası var şu sıralar. Aklında olanların incelemesini tavsiye ederim. Sevgiyle kalın..








5 yorum:

  1. bunun simli olanı favorim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Nuxe'un simli olanını kullanıyorum, gerçekten çok hoş. Bu arada blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

  3. Merhaba blog etkinliği sayesinde blogunuza rastladım takipteyim :)
    Banada uğrarsanız sevinirim sevgiler ...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Çok amaçlı ürünleri alırken boşuna almamış gibi hissediyorum ve bu güzel bir duygu!
    Dayanışma etkinliğinden geldim, bize de beklerim sevgiler^^

    YanıtlaSil