13 Nisan 2015 Pazartesi

Nuxe Eau De Mousse Micellaire with Rose Petals


Nuxe Eau De Mousse Micellaire with Rose Petals 150 ml. Rose'dan anlaşılacağı üzere gül kokuyor buram buram. Ama öyle gül suyu gibi çiğ değil, rahatsız etmiyor. Siyah, kırmızı ve beyaz güllerden yapılmış. Köpük forumunda olduğundan hafif.


                      

Pompa başlıklı, her kullanım için bir kere basmanın yeterli. Bir kere basınca elinize gelen ürün tüm yüzünüzü yıkamaya yetecektir. Unutmadan nemli elinize ürünü alın, elinize yaydıktan sonra yüzünüze dağıtın.Sonra bol suyla durulayın. Durulaması da rahat, Yüzünüze yapışıp kalmıyor. Bitkisel içerikli, paraben ve sabun yok. Haliyle yüzünüzü kurutmuyor. Sabah aksam rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Ben makyajımıda Nuxe Eau De Mousse Micellaire with Rose Petals 150 ml ile temizliyorum. Dediğim gibi bir şişe bitiyor. sürekli yeni ürün deneyerek buraya yazacağım için devam etmeyeceğim ama başarılı bir ürün. Seçenekleriniz arasındaysa içiniz rahat olarak tercih edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu Modaland'da keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil